MANUFAKTURA ROZWOJU I RADOŚci

Rebranding Manufaktury był nie lada wyzwaniem. Magiczne miejsce, w którym rodzice w spokoju mogą spędzać czas z dziećmi, do tej pory miało niejasną i zagmatwaną komunikację. Działo się tam wszystko. Logo było nieczytelne oraz niejednoznaczne. Przedstawiało zarazem Manufakturę oraz mieszczącą się tam Bawialnie. Po rozmowach z właścicielką, doszłyśmy do wniosku, że trzeba podzielić Manufakturę na sektory, każdy z sektorów będzie miał oddzielną komunikację oraz logo, natomiast wspólną kolorystykę. 

Po zapoznaniu się z miejscem i jego ideą, stworzyłam koncepcję logo. W głównym projekcie postawiliśmy z klientem na mnogość kolorów, lekko zgaszonych pasteli. Każda litera logo ma przypominać klocki. Logo tak samo jak dizecięca układanka może zmieniać się w zależności od okolciczności. Weźmy na to święta. Poprzez zmienienie kolorystyki i dołożenie kilku świątecznych klocków, logo zmienia się, ale nie na tyle aby zastracić swój pierwotny kształt. 

MYSI BOHATEROWIE

Kolejnym etapem zmian w postrzeganiu marki, było wprowadzenie przyjaznych, mysich bohaterów – Benjamina i Bianki. Jako, że oferta Manufaktury w większości skierowana jest do dzieci, postawiliśmy na bajkowe Myszki. Prowadzą one całość komunikacji w social mediach, tak aby wyróżnić się z postowego tłumu. Są przyjazne a dzieci pokochały je od razu 🙂